.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رتبه پنجم گيلان در تصادفات رانندگي

رئيس پليس راهور ناجا، رتبه گيلان از نظر كاهش تصادفات رانندگي در كشور را پنجم اعلام كرد و گفت: در گيلان شاهد افزايش تردد خودروها در پايان هر هفته هستيم.

اسكندر مومني، جاده رشت قزوين را يكي از جاده‌هاي پر تردد كشور قلمداد كرد و اظهار داشت: بيشتر سفرها در كشور در تعطيلات نوروز و تابستان صورت مي‌گيرد اما در گيلان آخر هفته‌ها شاهد افزايش سفر هستيم.
وي رشت را جزو كلانشهرهاي كشور عنوان كرد و افزود: شاهد افزايش جمعيت و خودرو در رشت هستيم.
مومني با اشاره به اجراي هدفمندي يارانه‌ها، تصريح كرد: هدفمندي يارانه‌ها پس از چند دهه به‌عنوان يك فرصت تاريخي در كشور اجرا مي‌شود.
رئيس پليس راهور ناجا با تاكيد بر اينكه در طرح هدفمندي يارانه‌ها تقاضا براي حمل و نقل عمومي افزايش مي‌يابد، گفت: پلاك خودروهاي حمل و نقل عمومي كه از چرخه حمل و نقل خارج شوند، باطل مي‌شود.
وي از افزايش 20 درصدي ورودي‌ها در حمل و نقل كشور خبر داد و خاطرنشان كرد: با توجه به اين موضوع تلفات ناشي از حوادث درون و برون‌شهري در گيلان 5 درصد كاهش داشته است.
مومني رتبه گيلان از نظر كاهش تصادفات رانندگي در كشور را پنجم اعلام كرد و بيان داشت: در گيلان شاهد افزايش تردد خودروها در پايان هر هفته هستيم.
رئيس پليس راهور ناجا به ورود خودرو در هفت ماه سال‌جاري در كشور اشاره كرد و افزود: بيش از 900 هزار خودرو در هفت ماه نخست سال‌جاري در كشور شماره‌گذاري شدند ضمن اينكه پلاك‌گذاري موتورسيكلت‌ها در اين آمار گنجانده نشده است.
وي با بيان اينكه از ابتداي سال‌جاري تاكنون 800 هزار راننده جديد به رانندگان كشور اضافه شده است، تصريح كرد: با وجود افزايش 20 درصدي سفرهاي درون و برون‌شهري شاهد كاهش تصادفات رانندگي در كشور بوده‌ايم.
به گفته مومني در تلفات حوادث رانندگي به ازاي هر 10 هزار خودرو در بحث تلفات انساني از 12 نفر به 11 نفر كاهش پيدا كرده است و مردم در اين زمينه همكاري خوبي داشته‌اند.
رئيس پليس راهور ناجا با اشاره به اينكه انضباط در رانندگي افزايش پيدا كرده است، اظهار داشت: مردم در كاهش حوادث رانندگي نقش اصلي را دارند و اميدواريم كاهش تصادفات ادامه يابد.
وي يكي از نكته‌هاي مهم در روان‌سازي حمل و نقل را نظارت بر حمل و نقل عمومي دانست و خاطرنشان كرد: با كنترل و نظارت بر حمل و نقل عمومي، تردد بيشتري در واحد زمان صورت مي‌گيرد.
مومني از شناسايي بيش از 300 آژانس تاكسي تلفني در گيلان خبر داد و گفت: تاكسي‌هايي كه از چرخه حمل و نقل عمومي خارج شوند در مرحله نخست 15 هزار تومان جريمه مي‌شوند و در صورت تكرار پلاك آنها باطل مي‌شود.
رئيس پليس راهور ناجا سهم اتوبوسراني رشت در جابه‌جايي مسافر را هشت درصد اعلام كرد و افزود: نوسازي و افزايش ظرفيت ناوگان حمل و نقل از وظايف پليس نيست و دستگاه‌هاي مربوطه بايد در اين‌ خصوص پيگير باشند.
وي به طرح زمستاني پليس در جاده‌هاي برون‌شهري اشاره كرد و بيان داشت: طرح زمستاني پليس از 15 آذر آغاز مي‌شود و تا پايان زمستان ادامه دارد.
مومني تصريح كرد: در طرح زمستاني پليس 30 درصد به ظرفيت نيروها، تجهيزات خودرويي و پياده اضافه مي‌شود ضمن اينكه بالگردها نيز در اين طرح شركت دارند.
رئيس پليس راهور ناجا تاكيد كرد: در طرح زمستاني پليس هيچ خودرويي بدون تجهيزات ايمني اجازه حركت در جاده را ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 آبان 1389
ای ول در عوض از نظر داشتن مدیران غیر بومی بی کفایت و بی تجربه همچنینی عدم پاسخگویی مسئولان استان دارای رتبه اول کشور هستیم !!!!
saeed 24 آبان 1389
ای کاش در زمینه صنعت هم و اقتصاد هم استان 5 بودیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.